18 februari 2009

--

Hemma i Småland igen. Eller igen o igen. Vi är hemma nu. Körde i morse o va i stan till tolv, åt mat på LOVED Excelle, o sen körde vi till Blomsterlandet för inhandling av födelsedagsblomma till R. Sen bar det av hem till N o där är vi nu. Mi har rivit ut hela köket så M o han skulle slipa o greja med då gick jag ut på promenad, skönt att bara gå i solen, utan att höra en massa bilar o annat oväsen, bara alldeles tyst =) Kom hem för en stund sen o då kom M's mormor gående så då pratade jag en stund med henne o nu hamnade jag här. Ska nog gå ner o sätta mig i soffan o läsa lite skolbok tror jag.. Kan kanske behövas inför nästa veckas litteraturseminarium =P Ska ringa Åsa med, men tänkte att ja kanske kunde vänta med det till ja pratat med Ma o Pa.. Vi får väl se hur dagen ter sig. Tror nog R kommer hem med snart ;)

Hejs

Inga kommentarer: