15 maj 2012

Jaha.. På torsdag skulle flyttlasset gå var det tänkt. Jag hoppas verkligen det blir så för nu är jag så inställd på det o packat det mesta har jag med gjort. MEEN Magnus kom hem tidigt från jobbet o vaknade srn vid två igen med 39 i temp. Inte har den sjunkit sen, inte ens nu med Alvedon.. Hmm =/
Jag hoppas av hela mitt <3 att jag o Vinsent slipper det. Håll tummarna! Usch skulle inte va så kul att behöva ställa in o ställa om till nästa vecka..
O sanslöst nog så hade vi än en gång (inte) bokat dejt med Kicki o Hasse. Helt sjukt att på ett halvår så har vi nog fått ställa in åtminstone en fem sex sju ggr..
Vi tar oss en tur till bvc imon, jag o Vinsent. 6månaderskontrollen. Är inte det KONSTIGT? Han är sex månader på torsdag.. Det är sex månader sen vi va där inne med nålar i handen o sex månader sen han kom till oss vår lille Vinse-prins. (oj inte bra att bli påmind om att jag då måste va en dag från 25,5.. =/ )..

Nu önskar jag o hoppas att basiluskerna stannar i Magnus kropp o för att flyttlasset kan gå på torsdag.

Varväl

Inga kommentarer: