3 november 2010

Ja jag säger då det..

Vilken kväll det blev hos veterinären. eller den började redan innan. Cino uträttade i vanlig ordning sina behov i buren, när vi körde i rondellerna.. Inte så nice att komma till doktorn helt nerskiten. Vi fick vänta i 45min på att veterinären skulle komma, o då fick vi ytterligare en dom, troligtvis ska de sövas bägge två för att ta bort vaxproppar.. fick rengöringsmedel till örona som vi ska se hjälper innan men de är ju inte jättepigga på att hjälpa till att få örondroppar precis. Sen skulle vi bege oss hemåt, Cino sket återigen innan vi kommit ut från parkeringen, o ännu en gång på vägen (vi som trodde han redan tömt tarmen på allt han hade). Men men det blev ett välbehövligt bad för bägge två, vilket inte heller gillades särskilt mycket, inga glada miner här inte. O sen var vi tvungna att ge dessa små droppar vilket inte direkt förbättrade situationen. Cino låg o totaltjurade under sängen under hela tiden jag åt frukost idag, medans Zano gick omkring o försökte klena av skitet på mina kläder o händer, allt för att fördröja min tid i hemmet innan det var dags för jobb.

Men efter jobb har allt flutit som en dans. Eller tid har det tagit, men nu innehar jag ny färg i håret (okej fortf blondt) och en halvny frisyr, lite busigare än vanligt. Me like.

Snart bär det av till Malmö, oh vad jag längtar!

Varväl

Inga kommentarer: