10 november 2010

Kusin-meeting

Hämtade saknade kusinen på vägen hem från jobb, sen blev det lite umgåsande o spel-spelande. Nice. Nu har hon åkt o vi kolla på Bonde, paus just nu o Magnus är i duschen.

En ny dag med nya tag på jobbet, även den utan Kicki. Kontigt.. Men men imon tar i nya tag, ännu en dag, men med sovmorgon o möte på kvällen. Saknar min käraste kollega. =) Men jag har ju så många andra ;) Har iaf dragit igång temat på riktigt. Kossor blev det idag, kossor på frihand, av tusch. Hmm och tuschen var inte bara på pappret bland mina små ettåringar. Hmm ÖVERALLT. Men allt lär man sig av! Får blir lite kossor nästa vecka med, o sen ska det även bli 3D-kossor framåt. ;) Tss.

Jag längtar till advent när det lyser i stugorna man kör förbi i mörkret. Men längtar också till riktiga sovmornar i helgen! O nästa vecka är det min födelsedag =D

Varväl

Inga kommentarer: