22 december 2010

Istid?


Jag börjar nästan fundera på om det är så att mitt påstående häromdagen kanske ändå är sanning.. Är det den nya istiden som har kommit. För visst pratade lärarna om det när vi var små,att det hade funnits en istid när mammutarna levde o att det med största sannolikhet ska bli en till nån gång i framtiden? Vi får väl se. Fantastiskt fint är det ute iaf,med all rimfrost på trädens grenar o all den vita fina snön! Jag älskar snö!=D Sista dagen på jobbet idag,en tidig dag. Ska handla lite efteråt o sen hem o laga mat o griljera skinkan. Vi ska ha Åsa o Oskar på besök framåt kvällningen när Magnus kommit hem från jobbet.. Jag äter min frukost o håller tummarna av all min kraft att bilen startar även idag. Igår va kille HAH inte glad på mig,då var det bara 17minus. Idag är det ju lite mer. Men men jag får väl hoppa omkring o dansa lite på parkeringen,göra nån annan själ här inne lite glad av min snödans,o låta den stackars bilen värma sig lite innan vi ska iväg. Hade jag bara kunnat skulle jag kört in det i entrén ett litet slag.. Varväl o GOD JUL om vi inte hörs innan..

Inga kommentarer: