28 december 2010

Julen är över, redan jobbat två dagar o glömt bort att jag varit ledig en helhelg innan. Men nu står sex dagars ledighet på schemat, eller tre av de räknas ju som helg men två plus en dag iaf. Ända fram till tisdag ska jag vara ledig. NICE. Imon börjar vi ledigheten med en bowlingrunda och en shoppingtur. På torsdag blir det lite slapp o kanske fikabesök på kvällen. På fredag bär det av till Malmöland med en massa meetings. Både Henrik o Linda, Björn o denna där, Mini kanske, Maria o Lucas o de små sjuklingarna, farfar Göran o vem vet kanske både farmor Gittan o Louise o Mattias med? Hotell Segevång står som boede, dock inte samma hotell Segeång som när mamma o pappa var där, eller jo egentligen, men vi kallade ju oss själva för hotell Segevång, nu är det Scandic vi menar. Får kanske bli en promenix runt duvorna så vi får känna oss riktigt som vanligt, och en liten titt på BRF Västkusten!

Julen var bra iaf, hade nog varit snäll för klappar det fick jag. En trevlig kväll där Magnus o jag kammade hem julklappsspelet ;) o en mysig avslutning med paketöppning här hemma. =)

Har fått tips om att besöka Lanzarote, blev riktigt sugen faktiskt. Men kanske får prioritera Mallis detta året. Nu när S ska vara där igen, o så blir det ju förstås prioritering ett (o två) att åka till Göteborg där Thomas o Petra ska flytta in i huset o till Norrtälje dit Sofi flyttar idag. Kanske besök hos Kusin Karin med på samma gång i storstockholm!

Varväl, jag ser fram emot rean imon, men kommer lika säkert som att jag heter Frida I K Henriksson inte hitta nåt reafynd, varför skulle man göra det när det finns vårnyheter på plats =P


Inga kommentarer: