6 januari 2011

Dagens kreativitet


Magnus jobbar o jag har inte så fasansfullt många måsten idag. Har nog gjort de flesta. -sytt ihop mina thermobyxor (bravo frida,beröm från alla på kullebo),diskat,duschat,ätit mat,pratat med mamma o pappa,vikt tvätten o lagt in min beskärda del,gosat o lekt med Cino o Zano. Så nu kan jag nog vara värd lite ovanpå-överkastet-på-sängen-läsning. Blir lite i andra boken av Jonas Helgesson. Kanske blir lite kreativt ritande på rutigt papper sen,men innan dess kvällsmat. Delar med mig av dagens skapelse som har väntat på sig i tja ett år minst. Fick oljefärg o en vit tavla av Louise en gång,den tavlan är målad men inte med oljefärg. Idag blev fyra småtavlor målade med oljefärg. Inga motiv för mig inte men kan ju avslöja att årstiderna är inblandade i mina tankar.. ;) Varväl

Inga kommentarer: