20 mars 2011

Shopping-spree blev det visst igår. Kanske inte så mycket för min del, men för Magnus.
Första timmen på stan gick åt helvete för oss båda. Hittade inget alls o vårat mission var att hitta nåt till kvällningens bravader. Men icke. O inne på Snitz hittades inget heller, eller jo en tröja som vi inte riktigt visste hur den skulle användas =P Vi gick vidare till Lindex (eller var vi kanske där innan?) Jag hittade ett linne, somrigt o fint, inte alls gjort för en trettioårsfest i Mars. Hittade också en vanlig typ långtröja till leggings som inte heller var skapt för trettioårsfesten som stundade.. Men köpte dem ändå ;)
Sen gick Magnus vidare till KappAhl som ett sista rop på hjälp, jag sprang in en snabbis på Vero Moda o köpte likadana byxor som Åsa modevisade i fredags när vi åt på restaurang Åsa o Oskar (samtidigt som vi spelade det sjukt roliga spelet Absolut Överens, o tittade på Skavlan o Så ska det låta). När jag återkom till KappAhl stod mannen i omlädningsrummet, jag trodde knappt han skulle få plats så mycket tröjor o skjortor o grejs var där. Han köpte såklart inte allt men en del av en ny vårgarderob har han minsann fixat sig!

Senare var det dags för trettioårsfirande i Ingelstad, för the beloved cousin. Riktigt trevligt med alla kusinerna på plats, nåja nästan. God Thai-gryta o nån chokeladkaka till "tårta".

Sitter o letar dukar o handdukar på internet. Har dock inte hittat så mycket. Varför ska de va så långa allihop? Jag vill ha långa löpare som ska gå över hela bordets kortsida -javisst, men ska man inte kunna ha dem på långhållet också? o på soffbordet? hmm skumt

Nu kallar tvätten i tvättstugan

VarVäl

Inga kommentarer: