8 april 2011

Ny fredag ny helg. Tiden går fort som bara den. O det är ju trevligt.
Igår trodde jag att jag äntligen skulle få ringa till Lucas i panik o be om en ny telefon, men icke, det lilla aset levde upp som på en given signal. =P Gaah, jag vill ha en ny telefon, men varför köpa en ny när den gamla funkar så bra (not)?
Jaja, till november ska jag nog klara mig, eller kanske rättare sagt till den nya galaxyn kommer ut. för den vill jag nog ganska så säkert ha. ;)

Vilket väder vi har (hmm jaha inget annat att prata om så jag pratar på om vädret). Blåsigt, regnigt kallt, varmt, soligt. Ja jezus vilket april-väder.

Ikväll får vi besök av "lillebror" Peter. Men först ska det bli bakad potatis med kryddsmör o sallad. Gott. Magnus ska äta sin räkröra i men jag är inte så sugen. Det brukar bli så slabbigt. isch.

Någon tafsar på mitt hotmail-konto (inte tycka om).. Gör mig irriterad att ställa till det.. =P

Varväl i helgen

1 kommentar:

Maria sa...

Hoppas att ni har en mysig helg! Vi saknar er och längtar till påsk! <3