16 april 2011

Så var det helg.
Gårdagskvällen förflöt i Nöbbele, dit jag begav mig direkt efter jobbet. Magnus var redan där o donade med Viola.
Idag har vi tagit oss en snabbis på stan, med mjukglass som resultat. Lagade god bön och chilisoppa till middag. Ikväll blir det till att ut o plocka lingon i världen. Mamma,pappa, moster+man ska med också. Så mat ska nog ätas innan det är dags att sätta sig i sf:s röda stolar.
Spännande. Har hört mycket positivt om denna film, både skratt o gråt utlovas, och jag lär ju inte heller ha några ögon torra. Men tror nog jag ska inhandla en klubba på Hemmakväll innan det är dags. Alltid skönt att ha nåt att sutta på ;)

Imon blir ännu en lugn dag. Magnus o Frida tempo. Men jag åker nog en sväng till broren medans Magnus åker ut o umgås ytterligare lite med Viola.

Ny vecka inleds som kommer avslutas i SKÅNE =)
Längtar som attans. Bus o mys, inte mycket går upp emot helgerna med vänskap!

VarVäl

Inga kommentarer: