6 juli 2010

Särbo o Kattlös

Snabbt gick det denna gången. Var tänkt att mannen i huset skulle åka som på torsdag fredag nåt sånt egentligen, men så ringde de igår igen o frågade om han kunde ta natten, vilket han såklart inte kunde när han var här nere. Så vi bestämde att imorgon (onsdag) skulle det ske. Han o katterna skulle flytta hem till Småland, till den friska luften, till det fria spacet (enligt Cino) o till jobbet. Hmm men så ringde de idag igen så direkt efter min hemkomst packade vi in o de for. Så tomt det känns nu, helt sjukt. O så snabbt man vänjer sig vid att ha små tassande djur omkring sig, o hur lång tid tar det inte sen att avvänja sig vid det. 24 dagar ska de små liven bo där uppe utan Matte. Jag har precis lämnat bort mina gullepluttar. My Gosh va ja kommer sakna dem, ja alla tre såklart! Men men 24 dagar rullar förhoppningsvis fort iväg. Imon är det sluta tidigt o vem vet vad som händer sen fram till lördag, inte jag iaf. Men på söndag kommer mamma, =) ända fram till onsdag o på fredag kommer Åsa till söndag. =) så har elva dagar utav de där 24 rullat snabbt som tusan. Bara tretton kvar. av städning o packning av det sista (för de sista fyra ska jag nog spendera i Lund när jag inte är på jobbet)..
Tur at jag har datorn o tvn o telefonen kvar iaf, även om här börjar bli bra tomt nu..
Konstigt

Varväl, nu blir det ett litet kvällsmål o sen en slökväll framför allsång på skansen, o kanske lite fotboll.

Inga kommentarer: