18 juli 2010



When I get older
I will be stronger
They'll call me freedom
Like a wavin' flag

Tycker den är superbra den här lilla låten ;)
Fin o genomtänkt.
Vet att VM är ÖVER för länge sen, men kunde inte motstå att lägga in den här nu när jag finally har hittat den.

O blogg skulle jag ju ändå skriva eftersom det är superlängesen. Trodde nog jag skulle skriva mer blogg nu när Magnus o katsen inte är i närheten men så har det icke blivit. Har haft fullt upp ändå.
Förra söndagen, shit är det redan en vecka sen?, så kom mamma ner o vi åt lite äggmackor i åskvädret. Måndagen spenderades på jobbet o i Västra Hamnen. Tisdagen spenderades i Malmö City med shopping. Onsdagen tog hon o RM tåget hem igen o jag jobbade sent.
Torsdagen o Fredagen var särskilt speciella på jobbet. Jag och Louise agerade köksmadammer. =) Torsdagen blev det köttgryta o onsdagen blev det kycklingfilé (o kanelbullar).

I fredags kväll kom Åsa o vi hade sett fram emot en dag med strandliggande och shopping, det blev mest bara shopping. Hela dagen igår var vi på Nova o handlade loss på rean. Sen var vi och återsåg vår käre Shrek på Entré, o idag har vi legat på gräset o myst o ätit mat såklart.

Mamma o pappa är på tattarläger o just nu önskar jag att jag var där, o inte här. Har dragit fram en del av mina kläder för de ska packas ner, så just nu blir här stökigt, men nån gång måste det ju bli det med. Lika bra att börja. Om en vecka ska det helst vara klart. =/

Men nu längtar jag som bara den. O hoppas verkligen att det blir en helhelg i oktober!

Varväl


Inga kommentarer: