19 oktober 2010

Uppdatering

uppdatering av mitt liv sen juli








Zano o Cino flyttade med husse hem till Småland










Louise o jag hade en nice het sommar på Nydala, till och med
som köksor!







Flytten från Segevång blev mer o mer påtaglig i lägenheten
varje dag..







När flyttlasset hade gått flyttade jag hem till Louise o Mattias
i Lund, härlig promenad...






fin present...








o torsdagsmys med bakelser...








HEJ PLOGVÄGEN!











Samma kaos som fanns på Segevång infann sig nu här med







Men Zano trivdes från första stund









O Cino hade äntligen hittat lite nya kartonger att sova på











Vi begav oss till söderut på Malmöfestival o kändisarna från Rix FM bodde på hotellet, tyvärr hittade vi bara denna på stan.








..som blev anfallen av ett galet fan =O








Vi gick till sjön o fiskade




















o fångsten fick mormor S äta upp








Skåningarna kom till Småland för en mens och ladies night








o innan Tipshallen begav vi oss till Akropolis



















Rocka rockring på Ladies Night (L jag gillar din inlevelse)










Men ja, ni kan ju gissa vem som vann den interna tävlingen











Nu har det nästa blivit vinter i detta mörka Småland, men det är säkert lika mörkt på andra ställen. Jag har varit sjukt dålig på att uppdatera, mest för att jag haft mycket att göra med nytt jobb o ny lägenhet men också för att jag för ett tag sen skrev ett LÅNGT inlägg som..försvann.. Not like.

Fjärilen är min nya arbetsplats, raka motsatsen till Mattisborgen. Svenska barn med svenska föräldrar. Bara ettåringar. 8 barn istället för 17. 6 personal på 22 istället för 4 personal på 17.

Jag ska bli bättre på att uppdatera, från och med idag. Men nu har jag klarat den jobbiga updaten så nu kör vi på som vanligt.

Tillhelgen blir det kalasande med familjen Jöns o Henriksson. Födelsedagsbarnet Magnus är redo för tårta o paketer, men några har han minsann redan fått. O gott doftar den =)

Hejs

Inga kommentarer: