24 april 2010

Swisch säger tiden när den flyger förbi

Det går så fort så fort och jag måste lägga till Blogger som favorit på internetsidan igen, jag glömmer ju bort att skriva!
Kanske inte är så många som läser ändå så.. Men skitsamma, skönt att skriva dagens tankar ändå ibland.
Har haft ont-i-magen-dagar nu sen i onsdags. Inte bra men på måndag är dagen blodprov. Jag gillar det inte men jag vet att jag måste. Kanske kan det vara intolerans o då får jag ju reda på det, annars är det nåt annat o då lär jag väl få reda på det med.
Veckan har flutit på. Lille L o N växer, bra det. O mamma M mår med fint, me like!
Har haft min MaH-student på besök i två veckor, mycket trevligt och lärorikt för oss bägge.
Magnus har blivit med nytt jobb, behovsanställd nattväktare i hemstaden från och med juni. Kanske inte det bästa förslaget vi fått men jobb måste vi ha i hemstaden med och då passar detta bättre än inget alls. Har även fått lägenhetserbjudanden. TÄNK OM VI KAN FÅ VÅR DRÖM? Tiden går fort från 1 juni till 31 juli hoppas jag. Inte kul att vara ensam men o andra sidan blir det ju vi på heltid sen, efter den 1 augusti. Om inte skitjobbet fortsätter i all evighet förstås. Men men, tänk positivt. Det blir nog bra. Får vi ingen lägenhet så får jag bo hos dem som Magnus har 50% vardera ifrån och haha då har jag ju nåt som är som han iaf när han inte är hemma =P Oj, kommer nog gå mig lite på nerverna det där. Tur att det är en hel källare som egen-space isåfall.

Nu blir det lördagskväll med katterna, efter en underbart solig dag. Forsätter det imon? Hoppas det.

Hejs

Inga kommentarer: