29 april 2010

Vilken rusch det blir..

Snabba ryck är det som gäller.
Var hos mäklaren i tisdags o hon ville komma o fotografera redan nästa vecka så nu får vi ligga i (varför sitter jag då här o skriver?). Massor att rensa undan, städa o plocka med. Måla väggar och trösklar o en massa annat skit.
Ska åka hem över helgen med så då blir det minsann inget gjort. Men har ritat lite på väggen nu sen Magnus gick, kul ju, att få rita på väggen, kände mig som tre år igen när jag stod där med bläckpennan i handen. Meningen med detta är givetvis att vi inte vill att nån annan ska ha vår text på väggen, så det får bli rektanglar istället, tre till antalet. Har packat in grejer i bilen hela eftermiddagen o vart o handlat blommor. Just nu tappade jag modet lite, är nog hungrig, så får väl ta o äta lite för att sedan återgå till arbetet.
Louise ska komma senare när hon slutat jobba o sova här eftersom hon inte orkade köra hem emellan. Perfekt för då får ju jag skjuts till jobbet imon ;)
Blir en helweekend i Småland, ska nog även pricka in ett o annat studiebesök av lägenhet ;) Hade fått två nya erbjudande. Mamma o pappa har ju redan varit på två. Den första, en marklägenhet vill vi gärna ha, men desssvärre ligger vi på plats sex o där är två före oss som redan tackat ja =( Så vi får väl se hur det går. Det finns ju en minimal chans, men kommer inte hoppas på något alls. Men önska kan man. Bara vi får en lght är jag glad.

Har haft miljövecka på jobbet hela veckan. Hmm sen om man kan kalla den miljövecka vet jag inte om jag kan hålla med om, vad var det som var miljöigt? Hoppborgen som är uppblåst och tar en massa ström eller hinderbanan på gräset med inneleksaker? Kanske kanske var det planteringen eller utegympan igår?

Hejs!

Inga kommentarer: