8 juli 2009

Fynd-dag =)

Blev en tur till Entré med L idag. Hon var på jakt efter klänning till bröllopet, o jag måste säga att hon hittade två jättesnygga. Den som hon helst ville ha fanns givetvis inte i rätt storlek så den skulle hon ner o prova imon. Hoppas verkligen den passar, för den va jättefin, somrig o lite annorlunda ;) Me like.

Jag hittade en sån t-shirt som ja letat efter sen typ nyår eller innan dess tom. Ville ha en "stor" t-shirt som man kan ha till leggings. Inte en klänning utan bara en stor t-shirt. O på New Yorker fanns den. Även om ja letat där innan. Men idag bara fanns den där. För ynka 139 kr =) Happy little Sunshine!
Sen hade jag som mål att gå in o kolla på Ur o Penns rea. de brukar ha en massa fina grejer. Men denna gången var jag ute efter en klocka. O det blev det ;) Ville haft i silver egentligen, men då var urtavlan rosa (vilket kanske inte gjorde så mkt) o bandet var också rosa (o det va riktigt fult) så det fick bli den vita istället. Med guld (jag bär ju faktiskt guld på mitt finger varje dag till vardags numera ;) ) O två par vanliga pluttar till öronen.

Vi gick hem sen o åt mat som älskade mister M hade lagat till oss, sen åkte vi alla tre till Bjärred o badade. Varmt i vattnet men kallt o blåsigt på land. Så det fick bli en glass istället för lite mys på stranden. Varmt rekommenderad: Bjärredsglass (mjukglass) med viol/saltlakrits-strössel =D

Ikväll blir det norska barnmorskorna, stora byggslaget o sex education =P haha va lite kul att se förra veckan =P Imon är det sista njutardagen innan det blir jobb på fredag. (pengar)

Hejs

Inga kommentarer: