22 februari 2010

Blåslagen

Slagen hjälte.
En hjälte för barnen, eller?
Vi kom ut efter många om o men o vi kom iväg till pulkabacken med! Jippie!
Jag fick drog tre pulkor men i första nedförsbacken fick jag dem i hälarna, har en skum grop i hälsenan nu =O
Sen åkte jag både på rumpan på fötterna, på knäna o ja ja vet inte allt, i pulkan med, nedför backen. Halt o eländigt i backen men så himla skoj det är att vara där! O barnen älskar det, det syns lång väg hur de lyser ;) Kan tänka mig att jag med lyser, även om ja inte lyste riktigt lika mycket när vi va på tillbakaväg igen o foten började göra sig påmind =(
Kanske blir det ytterligare ett "träningspass" imon när aktivitet står på schemat..?

Efter den tidiga hemkomsten i eftermiddag blev det en promenix med brevlämning, pengauttag o dricka-handling. Vi bakade en kladdkaka, vi skyller på att vi inte äter några semlor o att vi nog inte får kladdkaka sen på en hel månad.

Imon blir det klippning, spännande. Har hittat lite frisyrer i VR men får väl se vad som händer o sker imon ;)

Nu är det OS som gäller, o en massa trams här på datorn, a-kassa hit o a-kassa dit. PIM här o så lite facebook där =P

Hejs hejs

Inga kommentarer: