14 februari 2010

Förkyld helg

Ja oj oj oj, att sova tretton timmar i sträck två nätter i rad o fortfarande vara helt körd, det är till att inte må bra det. Dunderförkyld är jag, o bättre kommer det väl inte bli av att ha konstituerande imon direkt efter jobb plus tvättning o sen sluta tidigt men ha både mäklare på besök och sen ap-möte efteråt =( puh. Kommer bli en tuff vecka.. ska se om ja inte kan flytta min planering så jag kan sluta tidigt en dag istället för att börja sent på torsdag.. =P lite fördelar måste man väl ändå få ha?
Men tänk!
Det är endast två jobbveckor kvar innan Thailandet. 10 jobbdagar =) o så en ledig helg tillsammans med Magnus o en helg i Ingelstad med mamma o pappa o katterna. Uscha. Vill inte tänka på att lämna dem, de kommer bli så förvirrade. Det är ju trots allt bara ett år sen de fick byta hem senast. Va kommer de tro? Att de ska bo där för resten av sitt liv o aldrig få se oss igen? O va kommer de tycka när vi kommer tillbaka? Kommer de hata oss? Att svika är inte min starka sida. ='(

Jag längtar så..

Men hey. Det har ju varit alla hjärtans dag
Köpte rosor till Magnus i fredags o så blev det en kladdis till fikat idag. Mkt lyckat ;)

Nu blir det en os-kväll innan det är sängdags, tidigt idag med. O kanske ett prat med mamma o pappa?

Hejs

1 kommentar:

Anonym sa...

Frida du får tänka såhär.. när vi åker på semester så åker de på semester. Cino kommer har det hur bra som helst med allt springande och Zano med alla roliga ställen man kan sova på.