26 februari 2010

snart dags!

även om det är både lördag, söndag o måndag kvar innan det är dags för den dagen så känns det som att det kommer gå ruggigt fort!
har jobbat sista dagen innan semestern idag. imon blir det till att fara upp till smålandet efter middagstid. först ska jag diska duscha o laga mat till mig o älsklingsmannen! kissarna får ingen mat för ja vill inte ha bajs i buren =P (kanske dyker upp ändå, vem vet?)
får väl se om jag uppdaterar nåt mer innan det bär iväg, annars får ni ha det så bra så länge, för det ska jag verkligen försöka ha! hoppas inga oväntade problem dyker upp.. (fast det ger ju iofs lite mer spänning) o så hoppas jag att resdagboken följs ;) (om vi nu hinner skriva nåt =P)

Hejs

2 kommentarer:

Åsa sa...

Kommer sakna dig så hjärtat! Men se till att ha det alldeles underbart du och Magnus! Önskar er en toppenresa! Puss

Theresa sa...

Åh, ha det så grymt skönt nu! Njut! Kramar