1 februari 2010

Kräkis på jobb

o jag vill minst av allt ha det!
Fem barn hade vi idag alla hade gått hem klockan två så lugnt o skönt. Fick dock stanna till fem, för PUG o sen har vi handlat mat..

Nu är jag lite seg men tänkte ja skulle se familjen annorlunda tillsammans med Magnus o så får det nog bli spårlöst med innan det är läggdags.
Tidig hemgång imon..




vilket sammanträffande förresten, min lärarstudent från MaH heter Frida, är 86:a, kommer från T-ryd o har gått i samma klass(?) som Fanny o Emma =O In sane.

Hejs

1 kommentar:

Theresa sa...

Uscha ja, det går en massa sånt hos oss också - det värsta jag vet! Men peppar, peppar har jag änsålänge bara åkt på förkylning ;) Och häftigt med lärarstudenten, haha ;)

Freedom Writers såg jag aldrig på spec.ped nej - var nog säkert i andra kursen då! Men bra var den =)

Kram