12 februari 2010

Riktigt nice

Var på förhandsvisningen av Farsan igår. Varmt rekommenderad. Både jag o Magnus gillade den, skratt skratt o lite tårar. Sjukt härlig som man verkligen inte somnade i.
Men däremot somnade ja sen, i Magnus famn när vi låg o läste. Magnus tom tog boken från mig för ja hade somnat med den. Det kommer ja allt ihåg ;)

Har varit en fruktansvärt seg dag på jobb idag.
Mycket att stå i med allahjärtansdagsfix, ateljebesök o bakning o filmvisning. Men jag har verkligen inte haft nåt tålamod, varken med barnen eller de andra vuxna runt om mig, bara med min egen MaH-student. Utan henne idag hade jag nog fått vredesutbrott. Blöjbyten kan ju faktiskt vara riktigt skoj! =D

Men men nu blir det snart lite backhoppning, OS i like.
O sen lets dance om ja inte hinner somna innan. Men allra först en macka o lite te..

Hejs

Inga kommentarer: