18 februari 2010

Back on track från the förkylning

My God, det är verkligen helt sjukt.
Det är sex arbetsdagar kvar att jobba sen är det Thailand som gäller! =D
Me like, me like.

Har hänt en del sen ja skrev sist (whenever det va?!). Mäklare på besök i tisdags (slutade tidigt men skulle tillbaka på ap-träff). Det va ju skönt o skoj att få reda på iaf lite vilka pengar det handlar om. Inga skyhöga priser men tillräckligt. Bara ja får tillbaka köket är jag nöjd, sen om lånen skulle kunna betalas med (studie-) så blir jag jätteglad. I måndags var det styrelsemöte o tvättning o gårdagen bestod av os hela kvällen, när M jobbade. Jag höll nästan på att spy av nervositet när både damerna hade slutet i sin curlingmatch o Anja åkte ur i sitt lopp..

Blir nog en liten dans-tur i badrummet efter jag ätit, städa lite. O kanske lite annat småplock. Men känner jag mig själv blir det också lite os..!

Helgen blir en helhelg. Imonkväll kommer Louise o Mattias o Maria o Lucas. Lite spel o mat o mys. Lördagen kommer bestå av att inhandla kalsonger o trosor, bh o linnen. Åka till sopstationen o lämna in grejer o gå en runda, Magnus har ju aldrig varit där. O så ska vi försöka packa med. För det brukar inte hinnas så mycket i veckorna o jag ska ju åka sen på lördag.. Så packa packa packa.


Hejs!

Inga kommentarer: