23 maj 2010

Det är nästan så syrenen blommar.
Isn't it fabulous!?
Tänk i barndoms tider när man gick till skolan sista dagen, på skolavslutning o på vägen dit kunde nypa av en helt nyutslagen syrénkvist o sätta i håret eller ge till fröken. O den blommar redan. Man ska (inte) klaga på att det varit kallt den senaste månaden, men syrenen slår ju faktiskt ut som den ska! Precis som vanligt.

Magnus har jobbat inatt med så håller på att förbereda maten innan han vaknar. Vad som händer i eftermiddag har jag ingen aning om, men fint väder är det iaf!
Vad jag däremot vet är att detta är nästa sista söndagen som älsklingsMagnus bor här med mig =( Sen bor jag själv här med katterna (tills också de överger mig för vackra Nöbbele)..
SUCK..
Tur att jag har lite grejer att packa, så man slipper gå o ha tråkigt utan nåt att göra. Lär ta mig ett tag att försegla denna lägenhet i små kartonger.

Varväl

Inga kommentarer: