6 juni 2010

En heldag

Ja och helgdag. Står det i almanackan iaf. Inget jag märkt så mycket av.
Jag fick mig faktiskt en sovmorgon idag, tack snälla Cino o Zano. Sen långfrukost o cykeltur till Burlöv. Shopping blev det. Kanske för mycket, men fint blev det o nöjd är jag. Cubus, BikBok, JC, HM, o så lite mat på Coop. Cykeltur hem igen o ut i solen på gräset. Sommartäcket fick följa med idag med, me like sommartäcken o som damen sa igår visst är det väl ändå sommartäckesdag idag (o idag med ;))..
Tittar just nu på tennisen, eller tittar o tittar, jag fattar ju inte så mycket, men vet att Söderling iaf ligger under. Så mycket jag kan. ;)
Vet inte vad det blir mer ikväll, ett kvällsmål och kanske packning, frågan är bara vad jag ska packa. Alla glasen for ner i en kartong igår så nu vet jag inte vad som står på tur. Tallrikar eller krukor eller kanske både och? Vi får se vad som händer.
Veckan är fullspäckad iaf.
Måndag: Jobb o tvätt
Tisdag: Jobb o ap-möte
Onsdag: halvdags jobb, tågresande o student
Torsdag: Arbetsintervjuer o bilresande
Fredag: Jobb o handlande
Lördag: Umgås dag med älskling
Söndag: Ja, vi får se ska ha packat alla saker som ska med hem tills dess så har ja inte gjort det innan får jag göra det när Magnus är på konsert annars kanske det blir Oxiebesök eller nåt annat mys..

Fullproppat!

Varväl

Inga kommentarer: