5 juni 2010

Sommartäckesdag -javisst

Nu slöar jag framför datorn, det skulle jag ju inte.. Men skulle BARA kolla en sak på IKEA o hmm ja det vet man ju hur det går. Har än så länge inte kollat..
Har haft en skön lördag so far. Vaknade tidigt men låg o myste med Zano i sängen. Cino var förvisad till toaletten så han fick minsann mysa med sig själv. En lugn frukost med tidningsläsande (sådärja sex metro ur vägen=glad Magnus) o sen lite blompill ute på balkongen. Började med att packa ner lite böcker o cd/dvd-skivor som ska åka med lasset hem till Nöbbele nästa söndag. Ska ju helt plötsligt inte vara hemma så mycket innan dess (ap-möte o hemresa inklusive student o två jobbintervjuer) så då får jag passa på nu. Sen var det lunchdags o efter det tog jag mig friheten att gå u o läsa (läs:sova) på gräsmattan. Så skönt, så skönt. Nu blir det till att kanske packa lite till o ev påbörja nummer två. Bilder kommer långt senare.
Saknar min älskade Magnus lite med, nu idag i solen så det fick bli en kär bild på honom, en på vardera kisse o sen en till bara för att visa hur mycket Cino älskar att vi packar ner saker i stora kartonger (som man förövrigt kan gömma sig jättebra i när matte inte tittar på).

Varväl

Inga kommentarer: