28 juni 2010

Kärlek

Kärlek i massor, överallt kärlek.
Förra helgen var det kunglig kärlek.
I veckan har det varit sommarkärlek.
I helgen var det tvilling/vänskapskärlek.
Idag är det inte så bara vanlig kärlek.

Jag blev helt förälskad i Sarahs sång till Victoria o Daniel förra fredagen.

Jag har påbörjat min femte sista vecka på jobbet nu.
Känns otroligt skönt, o jättespänannde. Det innebär ju att det bara är fem veckor kvar till vi flyttar o sju veckor kvar tills det nya jobbet startar. Känner i maggropen att jag gjort rätt val. Tack för det såhär i efterhand. Skönt.

Tror nog det blir en runda ut i solen nu, sen är det dags för mat o annat. Eller kanske ska äta först?

Magnus har kört i em iaf. Hemåt igen, ett himla farande på honom =O
Men men snart tillbaka hoppas jag, annars ses vi i augusti =P
Älskar dig

Inga kommentarer: