7 juni 2010

kortis

Får bli en kort en ikväll..
Eller det vet jag ju iofs inte än, är ju inte färdig.
Dagen har rullat på bra, fm gick fort o eftermiddagen osannolikt långsamt, säkert bara för att ja visste att det vankades tvätt här hemma.
Ont-i-huvudet-dag har det varit iaf, men släppte med en alvedon.
Ska packa min väska inför de kommande festligheterna i mitten på veckan, eller rättare sagt packa om för packad är den men hmm felpackad tror jag enligt väderprognosen.
De har förresten ringt om ett jobb till idag, så på torsdag är det nu tre "intervjuer" och en bilresa inplanerad (hur i helvete ska jag hitta i tre olika samhällen under en dag + PLUS + fram och tillbaka emellan dem..!? den som lever får se) längtar till onsdag gör jag iaf, för då blir det kyssar.
O TACKAR Louise det allra varmaste för hjälpen jag får =) Love ya!

O Åsa för pratstunden, alltid lika mysigt ;)

Inga kommentarer: