12 juni 2010

Lucky Girl

I onsdags bar det av till Växjömed tåget, hamnade på x2000 o va på Peters student redan vid kvart över tre. Lucky Girl.
Där träffade jag min älskade Magnus o fick sitta i regnmys i bilen i en o en halv timme i väntan på Peter o bara titta på honom. Sen for vi hem till Nöbbele där vi firade Peter o framåt natten sov vi Magnus barndomsrum. Lucky Girl.
På torsdagsmorgonen fick vi stiga upp tidigt för att ja skulle bege mig till Vislanda redan klockan åtta. Klockan nio var den första intervjun vilken följdes åt av ytterligare tre i Grimslöv, Alvesta o Moheda. Körde en snabbis till mamma o pappa på hemvägen innna jag for vidare till Nöbbele där Magnus satte sig vid ratten o jag slöade hela vägen hem till Malmö. Lucky Girl.
Hemma igen i Malmö, hela familjen tillsammans o katterna var överlyckliga. Sov gott, jättegott med älskling by my side. Lucky Girl.
Upp o jobba fredagen o redan fem i åtta ringde den första av tre, Vislanda först ut. Grattis du har fått jobbet om du vill ha det. Särskolan i Alvesta låg på lur o väntade till middag. Grattis du har fått jobbet om du vill ha det. När vi skulle sova på förskolan ringde Grimslöv. Grattis du har fått jobbet om du vill ha det. O lilla inskolningen somnade med. Så nice. Lucky Girl.
Hem igen o iväg i handla, sen myskväll med älsklingsMagnus o katterna o sova i samma säng. Bara en kvar att vänta på o det är Moheda men han skulle inte ringa förrns på måndag eller tisdag. Lucky Girl.
Idag är en mysdag, med lite åka-runt på schemat. Blir nog en trevlig dag.
Lyckliga Flicka

Varväl.

2 kommentarer:

Theresa sa...

Låter mysigt! Och gud vad duktig du är - grattis till alla jobberbjudanden :) Vad ska du välja? :) Kram!

Theresa sa...

Spännande iaf :) Och som sagt grymt kul att vara så eftertraktad ;) Jodå, allt är bara bra än så länge i "sommar" (men jag tror, jag tror på sommaren ändå ;)) Vi letar lägenhet för fullt och jag jobbar mina sista veckor för den här terminen (tänk att det redan gått en termin sedan vi blev klara!) Jag är ledig fem veckor i juli och början på augusti :) Ska bli grymt skönt med första semestern! Då blir det Öland och träff med mammas nya kissekatt som de ska hämta på fredag :D och så ska jag och Christian för en gångs skull vara lediga tillsammans - mys!

Allt bra med dig/er i småkaoset som jag kan tänka att det blir med så många förändringar på så kort tid? Du hinner vara ledig lite innan du börjar jobba eller? Känns bra att flytta?

Kramar!