15 juni 2010

JA TACK

Lägenhet: check
Jobb Magnus: check
Flyttdatum: check
Sommarschema: check
Jobb Frida: check

Ja livet är bra konstigt ibland.
En del får slåss för att få ett jobb, mig har jobben slagits om. Vet inte vad som är bäst. Att få ett jobb o tacka ja o va nöjd, eller att få en tre fyra stycken o behöva välja. Skapar nog lika mycket ångest tror jag.

Men jag tackar er underbara som jag bombarderat med frågor och haft rådgivningssamtal med ;) Magnus, Louise, Jessica o Monica, framförallt.

Varväl, blir mer skrivet en annan dag

1 kommentar:

Theresa sa...

Skönt att allt börjar bli kirrat :) Låter roligt att vara med och starta upp en ny avdelning! Lite så var det för mig när jag började - det är några intensiva veckor/månader, men himla kul! Man får sätta sin prägel på det från början liksom. Nästa termin ser jag fram emot att mer kunna börja jobba ihop gruppen - vi har fått nya inskolningar titt som tätt, eftersom vi inte hade en full grupp till att börja med. Först i veckan som vi fått alla beställningar också ;P Och jodå, visst fortsätter tankarna på en egen liten kisse, och planen är (enligt mig) att skaffa katt till nya lägenheten. Men så länge får jag "nöja mig" med mammas kisse :) Taqck så mycket, ska verkligen njuta av semestern (nu fick jag oväntat några dagar "ledigt" från jobbet - ligger hemma med feber och bihåleinflammation...). Hoppas att du får sköna dagar/veckor mellan jobben :) och att allt löser sig bra kring flytt och allt vad det innebär! Kramar!