17 januari 2010

Dessa söndagar

Snart får det bli viss ändring på vad vi gör alla dessa söndagar. Har haft så många andra dagar i veckorna att fördriva på roliga saker o därför kunnat städa o göra tråk på söndagarna. Men nu får det bannemej bli ändring tror jag. Inte å skoj att knappt träffas på hela veckorna o sen när vi väl har tid så ska vi städa. Men det kanske är så det är, livet? Får nog börja städa i veckorna med.. Hur nu det ska gå till..

Imon börjar jobbet iaf. Kort dag imon (7-14) o sen långdag på tisdag (8-17), så jag startar med det bästa och värsta. Men o andra sidan ser jag nog inte heller fram emot fredagen så mkt. Hade kollat in mitt schema o upptäckt att jag har planering på em, dvs slutar halv två. Men tji fick jag. Nu när vi ska åka hem o allt. Planeringsdag för hela förskolan, 8-16.30. Blä för den ja! Fast Louise har det värre, hon skulle haft 6-14 dag o den missar hon, bad bad bad..
Ska bli riktigt spännande imon, även om jag liksom känner till det mesta o all personal o de flesta barnen. Men ändå spännande. O roligt såklart! Får väl se vad jag tycker imonkväll ;)
Tänkte ja skulle fixa iordning min lilla jobbväska nu, packa ner nycklar o annat trams. Så jag är väl förberedd första dagen på mitt riktiga jobb, som utbildad.

Hejs

1 kommentar:

Theresa sa...

Lycka till imorgon!