19 januari 2010

Tisdag o dag nummer två

Sa jag igår att vi har löss på avdelningen. Hmm första lunchen o hon som jag går brevid petade i en av flickornas hår o ja mycket riktigt hittade hon en liten lus som hon sen mosade med skeden på tallriken..
Så idag fick håret mitt trivas i den hästsvans det fick.. =/ o säkert blir det samma imon..

Har varit på introduktion hela eftermiddagen men på förmiddagen så målade vi lite o sjöng på samlingen =) Trivs bra redan, men en del gnabb är där minsann på avdelningen, personalen emellan. undrar som flundran om det ska fortsätta likadant, för då kommer det bli riktigt tjatigt. Kan de inte bara ryta till o säga vad de tycker? Jag kommer nog göra det om det fortsätter..

Har fått reda på vilka som är MINA barn, o detta kan ju bli en intressant vår. Både föräldrarmöte o utvecklingssamtal. :O spännande!

Magnus är iväg ikväll, inte på jobb men på nån slags middag hos en av hans arbetskamrater.. varför får inte vi följa med då, de andra halvorna..? orättvist! jag har avnjutit två tonfiskmackor o nu är det dags för handbollsEM!

Hejs

Inga kommentarer: