9 januari 2010

Lyckat..

Jätteduktig Frida som beställde de dära fucking biljetterna till avslutningsceremonin (jo pyttsan) i lång tid före datumet gick ut. O nu har kört med övertalning av Louise att hon med ska följa med (ta ledigt från jobb på fm så vi kan gå på den tillsammans o sen ut o äta).. Tror till o med hon frågat C om hon inte kan få hennes andra biljett (man får två biljetter när man beställer UTAN att man ber om det).. Mina kom i brevlådan i torsdags, jättebra ju. Sen fick de ligga där, visade Magnus lappen om vad som skulle ske väl där o la den på bordet, med biljetterna kvar i kuvertet. Kuvertet är numera slängt i sopnedkastet o så även biljetterna. LYCKAT. Hur ska jag nu få två extra då? Nu när Magnus vill följa med o jag halvt om halvt tvingat Louise att gå dit? Smart..

Louise ringde igår o frågade om vi ville med till Skrylle för att åka skridskor men funkade ju inte.. Får se om jag kan ta mig en tur nån annanstans =P Would love to... =)

Annars består dagen av städning, kanske promenad, vem vet? o bokningen av biljetter till Avatar i 3D är bokade till måndag kväll =D
Kanske blir det en GEM-kväll med i veckan beror förstås på hur det blir med Louises ledighet på onsdag/torsdag (eller inte) o när vi ska ta sprutor/hur vi mår efter dem. Kanske också beroende på hur lång tid naglarna tar den här gången. För fin ska jag blir till min examen som då kanske aldrig kommer äga rum i brist på biljetter? =O

Med förhoppning om en bra, snöig, kall vinterdag i detta Skåneland.

Hejs

Inga kommentarer: