10 januari 2010

Söndag igen..

Ja o över är den med så gott som.. Inte mycket kvar nu. Men innan den tar slut så är det i en annan del av köping. Me like. O så ska vi hämta tvätten - me not like.. (fast det är o andra sidan bättre att hämta upp tvätten när klockan är nio än att gå ner vid fyra o veta att man har hela passet framför sig =p)

Blev en liten skridskotur för mig igår, va på pildamms-dammen o åkte runt lite medans Magnus gick omkring o tittade på. Han gav mig även ett uppdrag: att åka runt hela ytan som var skrapad ;) -and I did.

Jah, annars har denna dagen inte varit så mycket att ha.. eller såklart den har, jag har ju varit hemma med Magnus. Men det har inte hänt så mycket.. eller det har det ju det med, vi har städat o städat o städat, o tvättat men inte alls gjort nåt annat. Får nog bli en promenix efter nioslaget.

Imon är det dags för Avatar. Ser verkligen fram emot det eftersom alla säger att den är så bra! Men mer ska till att hända imon.. Vi ska till skolan för att se om där finns några fler biljetter att hämta ut, till konserthusceremonin på fredag. O så ska vi nog till Burlöv Center (känns som hundrade gången på några veckor) Magnus ville kolla in vårkollektionen på Cubus =p o så ska ja se om ja kan hitta ett armband antingen på Ur o Penns rea eller ett på Gina som jag har tittat ut. På seneftermiddagen ska vi ner till Värnhem o ta spruta =/ me do NOT like (om det går som jag inte vill så kommer det innebära att jag får ta 5 sprutor på ett halvår ='( ) o sen på senkvällen ska vi ner igen till värnhem eller Entré o se på bio. En himla farande o flängande. Men vi har ju o andra sidan bara varit hemma idag..

Hejs

Inga kommentarer: