11 januari 2010

Telefonkö..

Till Dustin. Du har just nu plats 28 i kön.. tror jag hinner borsta tänderna under tiden. Hmm o det hann jag, sen frågade dem om jag istället ville bli uppringd så snart som möjligt? eeh JA tack, så slipper jag betala alla dessa pengar i kön =/ Är trots allt student några dagar till...
Ska se om jag kan lämna tillbaka min kamera o få en ny eller att den lagas, hmm helst innan Thailand =O Den snurrar liksom i menyn utan att man rör den, skumt. Trodde garantin hade gått ut men kollade sen att det är ju bara två år sen vi vari Bulgarien (ett o ett halvt tom) så då bör där ju finnas garanti på den, eller? vi får se vi får se..
Hoppas bara vi hinner få den tillbaka innan Thailand, annars får det bli något drastiskt...

Jaha, jag har redan ont i magen inför kvällens spruto. HATAR att ta sruta, särskilt när jag vet om det innan. När jag skulle ta för grissjukan "visste" jag inte det förrns den dagen, o jag visste heller inte så länge jag stod i kön om jag sen skulle få den eller inte eftersom jag inte hade nån lapp med mig. Men idag VET jag. Tyvärr. Det ännu mer dåliga är att jag vet att ja eventuellt också kan sitta med en stelkramp i den andra, dvs två på samma dag. Det skär i mitt hjärta. Jag kommer då aldrig gå själv o ta sprutor med våra barn.. Även om man ska vara en sån där stark mamma o typ visa att jamen detta lilla vän är inget farligt (nääädå), ungefär samma som med Challe när jag va liten o själv hemma. Han livräd för åskan, jag livrädd för åskan. Nä men då Challe detta bummel o bankande o alla blixtar, de är inte farliga.. Jo pyttsan vad han trodde på mig.. Not.. =P

Hejs (o hela blogginlägget hann ja skriva utan att de ringt tillbaka, vad ska man gör nu då?)

Inga kommentarer: