15 januari 2010

Examen

Nya naglar fixades igår eftermiddag efter att ha köpt vattentäta fodral på Coolstuff o hämtat böcker i arlöv (o träffat gammal roommate). Bara vanligt den här gången. Omväxling förnöjer =)

Dagen idag. Examensdag i konserthuset (blaha blaha, det va ju inte det roligaste i detta liv) men sen gick vi ut o åt tillsammans, ja o sju till av mina classmates, o så Magnus o U's lille R. God mat på lilla torg. Efter det blev det en hemresa med bil och lite genomcheck av arbetet innan Louise skulle bege sig till förskolan o Magnus skulle till jobb. Så ja, här sitter jag i min ensamhet på min examensdag ;) Men inte mig emot. Ska fira nästa helg, o har ju fått både blomma, middag o halsband av Magnus idag plus en blomsterbuds-bukett med blommor =) Så jag är så nöjd så. Ska nog fira med lite ostbågar ikväll tror jag! =D

Hejs

Inga kommentarer: