13 januari 2010

Opponering

Ska nog inte skriva nåt alls om den just nu känner jag. Mycket irriterad och arg över vissa saker som troligtvis kanske kommer komma upp här senare men just nu pallar jag inte. KLART GODKÄND iaf o det är ju skönt..
Jah, det är vad dagen har bestått av än så länge så har inte så mkt mer att förtälla eder. Träffade Magnus nu innan han gick, en tjugo minuter var det nog mellan min hemkomst och hans till- jobb-gång, det är nästan en lyx. Kommer se betydligt mycket mer annorlunda ut sen när jag med börjar jobba =P
Ikväll är jag värd ett lyxigt fotbad o kanske nån godis. Man måste få fira (läs:trösta) ibland.
Imon är en ny dag med nya upptåg. Magnus ska sova, vi ska hämta böcker i Arlöv, ev kolla på cykel, lämna in kameran på posten o få den ivägskickad o jag ska göra naglarna. Ska även försöka planera in en klippningstid framåt, o kanske börja på skiten.

Hejs

Inga kommentarer: