8 januari 2010

Fantastiska nyheter

Fick höra något mycket glädjande igår. =)
M är gravid o jag är jätteglad, haha o avundsjuk =P Vi skulle ju samtidigt hade vi ju bestämt tss.. Men men allt går ju som bevisat inte att planera. 17 juni ska krypet komma ut! Det är ni verkligen värda, M o L! ;) =D

Har läst det tredje arbetet i opponeringsgruppen nu på fm. Puh. Känns skönt att ha det klart, nu kan jag ta helg på riktigt. Ska dock skriva ut vårt egna x-arbete så det är fixt o färdigt till onsdag nästa vecka =/ The day of doom.. Tänka sig, om exakt en vecka är jag nog i konserthuset (om ja inte avböjer) o tar examen. Det är nog nåt man kanske måste va med på men kan inte säga att jag är det minsta sugen om inte Louise ska med. =( men men jag får väl klara mig utan henne om det är så... Stora flickor klarar sig själva -pft, jag? stor flicka? hmm ja kanske får börja se mig som det nu då, med en hel högskoleutbildning o ett förskollärarjobb - ansvar -

Nu är det väckning av Magnus som gäller o lek med Cino som kallar på uppmärksamhet..

Hejs

Inga kommentarer: