18 augusti 2009

Back to work..

Hard work, work..

Åh ja. Så farligt är det kanske inte, men det blir ju tusen gånger jobbigare när man är förkyld. Hade precis blivit av med den andra skiten (den andra näsborren) o slutat med nässpray o allt, o kände mig bra. Vad flyger då på mig? En ny läbbig förkylning i den andra näsborren. Frida do not like. Så här sitter jag, har redan tagit nässpray två ggr idag o fler lär det bli. Mister M ville att vi skulle sticka ner till stan o kolla in Lena o Orup, o såklart äta mat på festivalen, så det ska det bli. ;)

Sen är det jobb hela veckan, det lilla som är kvar. 8-17 imon o 7.30-16.30 på torsdag för att avsluta med lite lyx på fredag, 6-13.30 =)

Älskade Å o hennes O förlovade sig i söndags. O jag är världens lyckligaste bästa kompis. Haha de har alltid sagt att de inte ska förlova sig förrns ja o mister M gjort det (eller Å har alltid sagt det), så i julas när vi kom hem med ringarna utbrast O: Äntligen.. Haha.. Hmm o nu var det tydligen gjort. Längtar så efter att få höra allt =) O de kunde ju inte valt ett finare ställe (av de ställen jag har besökt iaf) Alcudia på Mallorca. Vi får väl se i mars om Thailand slår det, men hmm jag skulle nog tippa det =P
Det som kändes lite scary va att S o hennes kille hade förlovat sig samma dag.. Skumt.

Hejs

Inga kommentarer: