15 augusti 2009

Det är slut på veckan

Det är dags för festivaaaal.. (not mine..)

Ja. Jobbade igår. Skulle tydligen inte börjat förrns 7.30 men va helt säker på att ja skulle börja vid 7, så hmm en halvtimme extra ger lite extra pengar ;)
Kom hem vid halv tre o vid fyra va vi nere i stan. Gick runt lite o åt lite mat. Sen var vi borta på kräftskivan o sjöng o dansade lite till Grus i Dojan. Gick o åt Langos o sen mötte vi upp M o hennes L för att gå o titta på Calaisa -i Like. =)

Idag har vi varit på Sportex x2 o på en skoaffär för stora fötter i Arlöv. Mister M köpte sandaler till Thailand. Jag hittade en turkos cykel som jag VERKLIGEN skulle vilja ha..

Har ätit lite o mister M ligger o sover. som vanligt. Har han inget annat för sig den pojken? Man kan fan undra. Vem går o lägger sig kl 15 på em o bara somnar? Men men det är hans problem, bara han inte klagar på mig ikväll när jag ska gå o lägga mig så är det lugnt för mig (jäkligt lugnt o fruktansvärt tråkigt)

Det blir MissLi o Timbuktu ikväll, men kanske också Veronica Maggio o/eller Outlandish. Jag är lite sugen på Outlandish men får väl se..
Lite mat ska det bli, lite marknad ska det bli o säkert massa annat med ;)

Hejs

Inga kommentarer: