3 augusti 2009

Update

Eller up to date kanske?

Jag är sjukt trött. Eller kanske inte bara trött egentligen, typ sjuk. Har öppnat nu lörd sönd månd o är riktigt less på det nu. Okej det är lots bättre att öppna än att jobba dag men det är rätt så segt att stiga upp TIDIGT varje morgon med. Igår var det ju supervarmt så vi tog oss en promenix på jobbet, till Röde Orm. Åkte till Burlöv Center med Mister M på eftermiddagen o köpte väskor (som vi för övrigt var o tittade på i lördags när vi va både på Svågertorp, på E-center, jägersro o så i bernstorp. Lite mat måste man ju med ha.) Köpte mig en bikini till, en som endast är ämnad för resan o så en underdel till den gröna överdel jag köpte i växjö när det va ta-tre-betala-för-två. O så blev det ett par sandaler.

Skulle ha blekning till håret med men hittade ingen konstigt nog. =O

Pratat med chefen idag. det ser ljust ut. Tror jag. Hoppas jag. Eventuellt finns där nog en OBtjänst till mig i januari. =)

Mister M har gett sig iväg till jobbet. I do get so angry - talking to a wall.
Så jag sitter här hemma. Med katterna. Men det blir nog en tidig kväll ikväll. Har ont i halsen eller inte så mycket nu längre. Men det verkligen bara FLÖG på mig igår när vi va i burlöv. Sen så fick jag ont i huvudet. Bara mer o mer under kvällen. Så gick o la mig nio med alvedon o nässpray. Sov hela natten o vakande med the same shit. Så det blir nog en tidig nattinattisång för mig ikväll.

Hejs

Inga kommentarer: