27 augusti 2009


vi i hamnen i simrishamn


jag äter stor glass


magnus äter också stor glass


i affären i simrishamn


zano-frida-mys =)

dagen har flutit på o jag har varit grymt uttråkad ikväll.
Vi åkte till Bjärred efter maten, solade o hade det skönt. Läste lite bok. Sen gick vi upp till kiosken o skulle köpa glass, stod i kö i en evighet o kom fram, då tog de inte kort (idiotiskt att man inte skriver det nånstans så man slipper stå i kö). Då körde vi till Lommas zooaffär (även om vi körde fel först). Där såg vi våra älskade afrikanska dvärggetter. Jag vill verkligen ha dem! O mister M vill ha en minigris ;) Vi kom hem o åt mat o efter det började tråkigheterna. Eller inga tråkigheter, men hm just bara uttråkigheterna. Jag tvingade i princip mister M att gå ut o gå, o sen har kvällen tråkat vidare förutom när unga mödrar var nyss. Just nu sitter ja o skriver här, har oskyldigt dömd på i bakgrunden.
Sitter också o tänker på när jag ska hinna kolla på himmelblå på svt play. Får kanske bli i helgen. Fast då blir det film med, när mister M inte är hemma. Ska bli skönt på nåt sätt at inte ha så mkt att göra. Kanske ska börja med att pussla eller att måla tavlorna som jag tänkt så länge. Vi får väl se vi får väl se vad som händer.

På tisdag börjar skolan. Känns riktigt spännande. Fast på nåt sätt så känns det bara som vanligt. Ska bli sjukt kul att skriva med L. det känns som att vi kommer ha ritkigt kul ihop. Att vi kommer få fram det vi vill, o att vi kommer vara överens om det mesta. Jag längtar nog allt lite efter att "göra om" arbetet om de hemlösa =)

Kvällen fortlöper o det går fortare när man har nåt att göra. Funderar på o jag kanske ska gå o läsa. Imon blir det når mer pyssligt. Jag börjar få lite abstinens nu.. =/

Hejs

Inga kommentarer: