6 december 2009

Andra advent

Ska vara ärlig direkt o säga att ja glömde tända ljuset till frukosten =O
Absolut inte meningen, får ta det nu till lunch istället, även om det inte blir samma mys.

Blir nog lite utav en städdag, blir nog två städdagar denna veckan. L o hennes M kommer imon, då ska vi baka lussekatter, men eftersom M är lite allergisk mot våra älsklingar så får vi försöka rensa bort råttorna som de fäller. Sen till helgen kommer mamma o pappa o tss då kan det ju inte vara stökigt =P

Ska snart ställa mig o göra spagetti o köttfärssås. Kunde verkligen inte komma på nåt vettigare att göra på köttfärsen, förslag till en annan gång?

Har städat lite bland papper i köket nu på morgonen, får se vad jag tar mig för mer när jag gör köttfärssåsen.

Va i Oxie igår, trevligt, allt förutom röken. Me don't like. Men det är ju som sagt deras val, så.. God mat blev vi iaf serverade. Jag reagerar ALLTID på curry så även denna gången men inte så kraftigt. Nån fläskfilegryta med curry o banan o så ris o kokta grönsaker till ;)

Nähä, åter till mina sysslor.

Hejs

Inga kommentarer: