20 december 2009

Men jeezus

Flera saker idag att säga jeezus åt.

-Abstinens av att veta att man inte träffar L på typ en månad! O då har det bara gått tre dagar än... Kommer nog sakta men säkert vänja mig innan vi ses dagligen igen =)

- SÅ MYCKET SNÖ VI HAR. JAG ÄLSKAR DET VERKLIGEN! Det är verkligen helt underbart. Tog mig en promenix helt själv ute i mörkret (som inte är så mörkt efter som snön lyser upp det) igår kväll, helt underbart, jag ville aldrig gå in..

- Sån himla skön känsla det är att vara helt tom på arbete. Jag har en dag framför mig där jag kan göra vad jag vill, inga måsten (okej diska o packa väskan) men har suttit o bara läst VR nu i en timmes tid, bara fördriva tiden som man vill. I like.

- Så skönt det är att lämna in ett arbete man kan spy av att bara titta på. Inlämnat o klart. L tog JUL igår genom att åka hem till K-na, jag tar JUL idag, inte genom att åka hem (resan går på tisdag) utan genom att bara var ledig.

- Så jävla ont det gör när tänder växer, man glömmer fort mellan gångerna, men denna gången ska jag försöka komma ihåg känslan för att kunna lida med mina framtida barn! FAAN! Ge mig nåt starkt..



Nu är det dags för den eviga matlagningen, fisk i ugn med sån fyllning ovanpå o så potatis till..
Efter det blir det nog bus i snön skulle jag tro =)

Hejs

Inga kommentarer: