21 december 2009

Dessa skor, dessa skor...

Eller stövlar kanske man ska säga..

Väckte Magnus vid elva o sen lagade vi mat. Hade lite slapp-tid innan Magnus skulle på medarbetarsamtal vid tre. Jag följde med o va på EKO, Engelsbrektsboden o Skopunkten. Hittade två par skor jag verkligen gillade, ett par låga med foder i spetsiga o ett par stövlar med foder, varma o sköna. Bägge svarta. Lite missnöjd med att de var svarta, stövlarna hade funnits i brunt men då hela Malmö inte verkar ha fattat att det brukar bli kallt om fötterna i december så hade alla varit o shoppat skor i helgen (jag kan ju inte hjälpa att mina grå är sönder, just nu i kylan, eller?) Men men, innan Magnus hann bli klar sprang jag ner till Panduro-outleten, o då kom han min hjälte. Så vi gick in på Mio en snabbrunda o sen asade jag med honom in för att visa skorna. Tyckte han om dem? Eeh nä. Jag ångrade mig så på vägen hem att ja inte köpte dem ändå, varför lyssnar jag inte på mig själv? Så på vägen hem bestämde jag att vi kör till Skokanonen i toftanäs med, o där hittade jag två par bruna, ett par låga o ett par höga. Haha så då blev det INGA svarta ist. Gillade nog Skopunktsstövlarna mer, eller jag vet inte.. Men men nu har jag mina stövlar iaf, varma o sköna inför resan imon. =D

Ja förresten. Önska mig LYCKA TILL. Jag önskar så innerligt att Cino inte ska skita i buren imon, varken innan eller på tåget. Helst inte i bilen från Alvesta heller. Så pinsamt. Jag vill verkligen inte, o särskilt inte med tanka på packning o allt som jag ska ha med. Men men det återstår att se, men jag ska bannemej hålla både tummar å stortår på vägen hem imon.

Är dock fortfarande helt ledsen i hjärtat att inte älskling ska med. =(

Hejs

Inga kommentarer: