19 december 2009

Snöig lördag!

Vad lite snö kan göra. Jag är helt lycklig ända in i hjärtat! Jag älskar verkligen denna snö o kyla! Kan sitta i fönstret o bara titta..

Tog mig lite sovmorgon, med en långfrukost därefter. Tänkte ja skulle läsa en sista mening som skulle rättas till i x-arbetet så att vi kan skicka in skiten innan jag åker hem på tisdag. Annars var det godkänt o klart att skickas till examinatorn, NICE. Examinationen kommer ske den 13/1 kl 10.15, skoja jag kommer vara skraj den dagen, avgörandet för resten av mitt liv. Nåja kanske inte.. Men spännande ändå.

Ska även hjälpa tomten lite med sen, han skickade ett sms (tänka sig så modern han blivit) o frågade om inte jag kunde hjälpa honom med några få paketer, att slå in. Han hade så himla lite tid över nu när alla här nere i Malmö inte riktigt vant sig vid det vita utomhus så det blir en massa olyckor o sånt på vägarna (Rudolf va tydligen lite förkyld så tomten fick nöja sig med bilen, det blev ju ändå ingen klimat-avtal så just nu kvittar det kanske)..
Så ja, vem tackar nej till att hjälpa tomten, då blir han ju bara glad o jag får mer paket (eller?).

Kanske att kusin K o hans V kommer o hälsar på en sväng i eftermiddag eller imon, eller kanske en fika på stan? Vi får väl se, vi får väl se. Nice iaf!
Annars blir det nog mest mys skulle jag tro. (trots jobbhelg)

Hejs!


(förresten, glömde ju berätta om gårdagen, var på Nydala o hade planering, eller snarare infomöte, sen åkte vi o hälsade på tomten på gustav o på hansa (sen när började man lära barnen att det finns två tomtar?) o så åkte vi karusell (också på gustav).. trevligt. Sen blev det en biltur hem, o äta lite mat, promenix o sen ner till stan igen för att göra naglarna. Är fortfarande så sjukt nöjd! Belle Nails)

Inga kommentarer: