5 december 2009

Andra bullar

Ja idag blir det andra bullar mot gårdagens mys med paketinslagning (som förövrigt tog en evighet, från halv fem till åtta med en ynklig liten matpaus). Har suttit o läst de första delarna av arbetet nu på fm, för att hitta stavfel o se om nåt ser konstigt ut. Läste tidningen i lugn o ro, o ja.. inte så mkt mer. Ska gå o göra mig i ordning alldeles strax så ska vi sen ta lille HAH o åka till Oxie där det bjuds på mat och familjeträff (Magnus farmor o farfar + föräldrar). Magnus jobbar ju sen vid halv sex igen men jag får se om jag kanske stannar i Oxie o tar bussen hem senare eller åker hem med Magnus. Trevligt att träffa släkten ju =)

Nu ska jag leta upp avstängningsknappen på denna apparatur o fixa till det mesta så jag är klar när Magnus förväntas vakna.

Hejs

Inga kommentarer: