9 december 2009

Julgodis på spisen

Rigmors maraboufudge är vad som fick visa kvällens doningar. Har mammas vanliga fudge på spisen. MUMS!
Magnus har cyklat till jobbet efter att vi haft en superskön ledig dag. Efter en riktig tidningsfrukost åkte vi till Aq-va-kul, sen hem o äta o sen fejade vi lite i köket med disk o städning, inte klart än men jag ville inte göra mer ikväll så det fick bli julgodis istället ;)
Tss, har kommit på om man låtsas att man tror att smeten i grytan är klar ofta, så får man ju också smaka den lika ofta =)
Imon blir det nog ytterligare en ledig dag för L o mig, om det nu inte är så att det har dykt upp ett mail i min inbox. Har faktiskt inte ens kollat idag (hade ju inte ens tittat på min mobil heller, när det väl är nån som vill en nåt).. Annars så ska vi ju ses på fredag så det är ju som en vanlig helg vi är från varandra. Känner redan att man snart kan gå o få abstinens av att inte ses =P

Jaha, jag undrar jag när de sista klapparna ska dyka upp på posten, ingen stress Frida, men det är ju faktiskt bara två veckor kvar =O Tänk att det inte är längre. Om två veckor idag så sitter Magnus på jobbet, på lillejulafton och har det säkert sviningt tråkigt. Men tänk imon, hade jag varit han imon om två veckor då hade jag nog min själ suttit därborta i den lilla kuren o lipat hela kvällen. Tror inget hade kunnat glädja mig då. Iofs kommer min jul hemma bli mycket skum med, finns väl en viss lip-risk även där. Men jag har ju iaf familj o katter. Jag ska ringa dig hela dagen o natten älskling. Hoppas vi flyttat innan nästa jul, så slipper vi köra samma då. Vi tar det på ett annat sätt nästa år tycker jag. Kanske på vårt sätt då?
Härliga jul, när man får fira den tillsammans.

Kissongarna ligger o sover. Cino i sängen o Zano i badrummet (på mattan!).
Jag tänkte jag skulle se måndagen o tisdagens avsnitt av julkalendern så snart fudgen är klar, missade ju dem, så jag kan se onsdagens senare..

Hejs

Inga kommentarer: