14 december 2009

...

Längesen jag skrev, vet inte om jag orkar nu heller. Eller om jag är i rätt mood. Var det innan men då började Ullared o det ville jag hellre se..

Fredag: Nydala o skrev arbetspapper o hälsade på på avdelningen. Sen kom mamma o pappa, vi bjöd på mat o så var det dags för Julkonsert med Sissel, vilken jag tyckte va lite för lite julig.
Lördag: Åkte ner till stan o gick en långrunda, blev ett linne o en t-shirt på Gina. Åt god mat på lilla torg, o sen hem för att fika lite. Magnus gjorde sig iordning för julfest o mapa o jag åkte till Burlöv för att handla mat o så blev det ytterligare ett nytt linne =P Sen åkte vi hem o hade en riktig myskväll med tv o god mat o glögg =)
Söndag: Mamma o pappa kom på en snabbvisit, hämtade klapparna vi slagit in o åkte sen hem-hem. Magnus o jag slappade vid tvn, tittade på Luciatåget som var från Växjö Domkyrka (hem-hem) o sen tog vi oss en tur till Köpenhamn o Tivoli. Jättemys på julmarknaden o jätteknas när det var demonstrationer mitt i Luciatåget på Tivoli eftersom helikopetern surrade
direkt över huvudena hela tiden =o
Måndag:Till Nydala på pysseldag, pratade mest med barnen o hälsade på Supermys!
Sen hem o äta o sen åkte vi till Staffanstorp o tittade på köksbord o annat, till Malmö igen o handla mat o sen ikväll har det blivit fyra sorters julgodis (knäck, jordnöts"kaka", nougatbollar doppade i vit choklad o chokladkola med lakrits). Finfint. O så har vi kokat skinkan med. Det är VERKLIGEN inget man SKA göra. Det blir alltid fel o tokigt när man gör den så långt innan,
men vi måste ju, är ju inte här sen!?

Imon blir det en hemmadag, troligtvis lite träning men en massa läsning, arbetet ska läsas igenom en sista gång för vår allra sista genomgång av den på onsdag. Även glöggkväll med L o M, H o L, o M o L. =D Ska bli skoj. Mysigt. Undrar vad vi ska göra? Blir det gem måntro?

Nu är det inte nanedags men sängdags. Vi ska läsa bok i sängen, riktigt längesen vi gick o la oss i sängen o läste, tillsammans. Magnus har ju sina sista två lediga pass denna veckan så det blir en härlig vecka. I januari försvinner de ju! =(

Hejs

Inga kommentarer: