7 april 2009

--

Satte mig ner o skrev igår, men det kom visst inte in nåt. Den är lite konstig denna sidan ibland, (läs:oftast) för man måste nästan alltid trycka på publicera två ggr innan det överhuvetaget händer nåt =/
Men det gör inte så mkt, ja skrev inte så mkt ändå.
Va i skolan det mesta av dagen, steg upp en pyttestund efter att M hade lagt sig i sängen, då va kisarna på bushumör. Jag va dock inte lika på humör för en massa bus.
Jobbade på med skirnet men även med min "figur" som blev vindruvsmannen Lejf, Lejf med j.
Hade ett himla shå med gångjärnen på skrinet, även om ja bestämde mig för att inte göra dem i trä. Kände att det nog hade blivit lite stort o klumpigt. Men eftersom själva delningen mellan locket o boxen är sned, (diagonal) så blev de lite extra krabb med gångjärnen. var inte helt nöjd när jag gick hem, men tillräckligtt för att inte gå dit idag. Vi ska ha lektion i hemligt skrin imon, o då har vi lite extra tid så ja tänkte fixa klart då, men också fixa klart låset.
M kom o hämtade mig o så åkte vi o handlade. Men glömde det viktigaste - Kattmaten! =0..
Jag kände mig helt febrig på kvällen, men det känns lite bättre idag. vet inte ritkigt vad det var, men hade en himlans huvudvärk också. Ska nog ta det ganska så lugnt. Göra köttbullar o gå ut o gå en runda (men det får nog vänta tills i em) o så ska ja på styrelsemöte ikväll.. Nu väntar den danska boken som vi ska ha littsem på i nästa vecka. Men först ska ja gå o ta på mig vettiga kläder.
M är o jobbar, började vid sex i morse o ska kommer hem runt ett, om det inte blir förlängt vilket det brukar bli när han är på sjukhuset. Men vi får väl helt enkelt se..
Har bara lektion imon, sen ledig både torsdag (o såklart) fredag. Riktigt skönt med lite "påsklov". O till helgen kommer det mesta av familjen Jöns, om inte hela.. =O Då blir det ett besök på Entré men också fotbollsmatch o säkert lite vanligt mys. Får väl se om och isf av vilka vi får sov-besök av. Om P o A inte ska med blir det kanske besök av T o P men om de ska med blir det GARANTERAT några av dem som kommer.. Kanske då P o A...
Vi får väl se helt enkelt. Men det skulle va skoj om ALLA kom, så vi blev samlade =)
Haha så man kan se vad det är för familj man tagit sig in i egentligen..

Ha en skön Tisdag

Inga kommentarer: