19 april 2009

Fotbollsmatch.

MFF-TFF var det idag. Det är väl typ det enda som denna dagen har bestått av, än så länge. Den började kl tre men vi som mtachvärdar var tvugna att vara där redan halv ett. M vaknade lite innan elva o så åt vi mat, o sen hmm åkte vi. Han lämnade mig här hemma o körde vidare till D (som inte heter D längre utan N S).. Så hehe vihar träffat varandra mkt idag, not.
Matchvärdsarbetet idag bestod av att kolla folks väskor när de gick in, inga hårda föremål eller flaskor (som eventuellt skulle kunna slängas in på planen) men också sen stå i varsit ingång till läktaren o vara värd, men också hmm se till att det inte kom in nån öl där.
Vad som mer ska hända idag vet ja inte riktigt, äta upp pannkakorna jag gjorde igår som ja inte hann äta upp innan de var kalla.. O så ska ja måla mitt skrin så att det är färdigt sen. Imon är det en lektion mellan 10 0 12 (ja det känns nästan lite meningslöst) o det är i "smycka dig" så då får vi väl sy lite. Sen ska jag/vi nog till Entré, måste köpa födelsedagspresent till mamma, (förslag nån?) Får väl se vad vi kan hitta. Pallar inte gå ner i stan så det får bli Entré istället.
Känner mig helt överlycklig för att datorn troligtvis kommer imon (jag överlycklig? över en dator? jesus, what's wrong?). Jaja det ska iaf bli skönt att få den, så man med gott samvete kan lämna den andra till mamma o pappa på fredag, när det är smålandsvistelse på gång.
Måste göra klart matte-excel-uppgiften med, ska "redovisas" i gruppen på tisdag. Bråttom bråttom nu.. Då ska vi även få träffa Ulricas lille Rickard =) Så nice, o så skoj.

Nähä, om man skulle ta o busa lite med de små liven först innan det andra ska sättas igång. Det verkar som att de är helt vilda. Så det får nog bli lite bus sen mat!

Hejs!




o förresten.. Det är inte jag som gjort ALLA figurerna, det är hela gruppens alla figurer: TEMA FRUKTER. Men den gröna, vindruvsmannen Lejf är min =)

Inga kommentarer: